Здравейте,
Имам нужда от съвет …!
Проблемът е следен , притежавам от 1 година Mercedes C200 S204K, M271.950 2009г. Последния месец забелязах , че маркуча на охладителната система от радиатора към блока е твърд. Образно стискам маркуча с ръка около 5 – 7 мм като добре напомпана футболна топка. Нивото в казанчето е на един пръст под максимума. След достигане на работна температура 90-93 градуса и шофиране извънградско поне 30 км., нивото спада до минимум. На сутринта при изстинал двигател нивото е малко над минимум, при подаване на контакт изписва съобщение за ниско ниво на антифриз. Съответно отварям капачката и се чува изфъскване едновременно с това бълбукане и нивото на охладителната течност се връща отново на един пръст под максимум.
В антифриза няма мазни петна или т.н. сополи, няма балончета при форсиране на двигателя около 4 – 5к оборота, маслото не си е променило цвета или вискозитета /консистенцията/. По капачката на двигателя няма пяна или някакви отлагания. През преливника на разширителния съд пуска някоя друга капка антифриз , но не и толкова че да усетя загуба на течност.
Капачката е сменена с нова от Силвър Стар.
Има монтирана газова уредба.
Наскоро е сменен фланеца за охладителна течност.
Температурата е в норма , няма аномалия /не се мени/ , перката се включва веднага щом вдигне 96 градуса.
Та , къде и какво да търся като или ако е проблем?
Колко твърди трябва да са маркучите?
Нормално ли е сутрин при изстинал двигател все още да държи налягане в системата.
Нормално ли е да играе нивото при отваряне на капачката на разширителния съд.
Моля не ме спамете, а дайте съвет какво и как да го оправя.
Благодаря Ви предварително!
Вход / Регистрация